Handla som

Några frågetecken? Vi finns här för dig!


Supportchatt/mail (08:00-17:00 vardagar)

Absolut bästa stället att kontakta oss är vår supportchatt eller mail. Här svarar vi under hela arbetsdagarna och även en del på eftermiddagar/kvällar. Här kan du framföra din fråga även när vi står upptagna med en kund i butiken eller sitter i samtal, så svarar vi dig så fort vi får en minut ledig!

Facebook Messenger        Instagram Direct Message        Maila oss


Telefon (12:30-14:30 vardagar)

Vid akuta frågor är du välkommen att kontakta oss via telefon! Vid högt tryck kan det hända att telefonköerna blir långa, men vi försöker svara så många som möjligt!

Numret är:   0522-44 05 10

Knappval 1: Generella frågor. Här kan du ställa frågor om allt möjligt. T.ex. hjälp att välja produkter, guidning vid inkoppling och generell rådgivning.

Knappval 2: Orderfrågor. Här kan du ställa frågor kring din order, t.ex. ändra, spåra eller makulera en order. Notera att spårning kommer upp automatiskt i "Mina paket" appen, oftast inom 48 timmar efter att ordern har skickats. Du får även alltid ett SMS när paketet finns att hämta ut.

Knappval 3: Service och garanti. Här kan du ställa frågor kring serviceärenden och reklamationer. Du hittar även mycket information under Service/Garanti fliken.